Najczęściej zadawane pytania
na temat subskrypcji auta w Drive.pl

Kto może prowadzić wynajęty samochód, oprócz mnie?

W przypadku osób fizycznych, samochód oprócz Najemcy może prowadzić rodzina w pierwszej linii. W przypadku firm, każdy upoważniony pracownik firmy.

Co zrobić w przypadku, gdy będę musiał zrezygnować z umowy?

Powinieneś zwrócić się do Nas z wnioskiem o wcześniejsze rozwiązanie umowy, zachowując przy tym jednomiesięczny okres wypowiedzenia.

Kto przekaże mi samochód i jak będzie wyglądał odbiór?

Nasz Administrator przekaże Ci samochód wraz ze wszystkimi potrzebnymi dokumentami oraz przeprowadzi instruktaż z obsługi pojazdu. Auto można odebrać w Warszawie w godzinach 9:00 – 17:00, od poniedziałku do piątku. Podczas odbioru samochodu Administrator udzieli odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania i wątpliwości. Wspólnie z Tobą wypełni również protokół wydania/odbioru samochodu.

Co się dzieje, gdy abonament dobiega końca?

Po zakończeniu umowy, możesz ją przedłużyć albo rozpocząć wynajem innego samochodu z naszej oferty.

Czy ubezpieczenie jest ważne również poza granicami Polski?

Tak, na terenie strefy Schengen. W przypadku, gdyby pojazd uległ awarii, zalecamy kontakt na numer Assistance.

Jesteśmy, by Ci pomóc

Masz pytania lub potrzebujesz naszej pomocy?

Zawsze możesz na nas liczyć – niezależnie, czy dopiero szukasz nowego samochodu, czy kończy się okres Twojej umowy i chcesz wymienić auto na nowe.

Wybierz swoją wersję

Opinie kierowców

Co mówią użytkownicy abonamentu
all-inclusive Drive.pl?

Opinie Google
Wybierz Auto

Bardzo polecam! Jesteście jedyną firmą, która ma wszystkie koszty w cenie raty, bez dodatkowych opłat! Szybka realizacja, sprawna obsługa, bardzo profesjonalne podejście do klienta. Auto dostaliśmy na drugi dzień i takie jakie chcieliśmy, nawet kolor mamy taki, jaki chciała żona.

Opinia Klaudia
JAROSŁAW IWAN

Firma godna polecenia! Szybko, uczciwie, w przystępnych cenach! Wynajmujemy kilka samochodów do naszej firmy i jesteśmy zadowoleni. Przekonała nas opcja all-inclusive, gdzie wszystkie koszty są w cenie najmu. Duży profesjonalizm w podejściu pracowników firmy do obsługi Klienta, polecam!

Opinia Klaudia
MICHAŁ MISIEK

Firma rzetelna i dbająca o swoich klientów! Zawsze chciałam jeździć Fiatem 500 i odebrałam go na drugi dzień od podpisania umowy! Fajnie, że Pani z infolinii dokładnie wytłumaczyła mi zasady działania subskrypcji, a pracownik wydający samochód pokazał gdzie, co i jak. Polecam!

Opinia Klaudia
KLAUDIA ROSIEJEWSKA

Potrzebowałam samochodu tylko dla siebie - dzielenie jednego auta z mężem było kłopotliwe, bo pracujemy w oddalonych od siebie dzielnicach. Dzięki wynajmowi w Drive nie musieliśmy kupować drugiego samochodu, szybko załatwiliśmy sprawę, a ja jestem niezależna.

Opinia Klaudia
ELIZA KOŹMIERSKA