Dacia Duster to ulubiony kompaktowy SUV statystycznego Kowalskiego. Od lat przoduje w statystykach sprzedaży na polskim rynku. Jaki jest sekret Dacii Duster? To spore wymiary, komfort podróży, atrakcyjny design i rozsądna cena.
Dacia Duster ma wszystko to, za co cenimy kompaktowe SUV-y. Wygląd wzbudzający poczucie bezpieczeństwa, wyższa pozycja za kierownicą, prześwit pozwalający zjechać z asfaltu, przestronne wnętrze i duży bagażnik. A przy tym Dacia Duster wciąż jest samochodem kompaktowym, który idealnie sprawdzi się w mieście.
Dacia Duster budzi zaufanie już na pierwszy rzut oka. To wysoko posadowiony SUV, z nowocześnie narysowanym przednim pasem, światłami w kształcie litery „Y”. Zderzaki, listwy progowe, wloty powietrza zdradzają pęd ku przygodom, który Dacia Duster ma w swojej naturze.
Dacia Duster we wnętrzu jest nowoczesna i funkcjonalna. Kokpit zorientowany jest na kierowcę - środkowy ekran oraz przełączniki i przyciski zwrócone są w jego stronę. Nie ma tu niepotrzebnych elementów i przerostu formy nad treścią. Nie brakuje za to niezbędnych dziś funkcjonalności - multimediów, łączności ze smartfonem, systemów wspomagających. We wnętrzu Dacii Duster można usiąść wygodnie i wyruszyć nawet w daleką podróż.
Dacia Duster ma ponad 4,3 m długości i ponad 1,8 m szerokości. Wysokość kompaktowego SUV-a przekracza 1,69 m, a rozstaw osi wynosi 2,67 m. Prześwit to ponad 21 cm, a do zawracania Dacia Duster potrzebuje niewiele ponad 10 m - tyle co miejskie auto. Bagażnik ma 445 l pojemności, a po złożeniu tylnej kanapy można go powiększyć trzykrotnie.
Dacia Duster nie ma kompleksów ani na autostradzie, ani w mieście. Kierowca nie będzie miał problemów z parkowaniem, wygodnie dojedzie do nawet odległego celu, bez przykrych zaskoczeń pod względem spalania paliwa. Dacia Duster to oszczędny kompaktowy SUV, który bardzo dobrze jeździ, atrakcyjnie wygląda i oferuje naprawdę dobrą relację między ceną i jakością.